Hike Sycamore Canyon Trail in Turnbull Canyon

Een bezoek aan Turnbull Canyon is een bezienswaardigheid in de lente, en het nemen van de Sycamore Canyon Trail omhoog zorgt voor een aantal prachtige uitzicht op de vallei en Downtown LA.

De Sycamore Canyon Park Trailhead is te vinden aan het einde van de onverharde parkeerplaats bij Workman Mill Road. De ingang ligt aan een klein weggetje dat je gemakkelijk over het hoofd ziet, maar er staat een bord aan de hoofdweg. Kort nadat u op het pad bent begonnen, komt het pad uit op een grotere onverharde weg die toegankelijk is voor voertuigen, maar deze is alleen toegankelijk voor stadsvoertuigen, dus er zou geen overlast mogen zijn. Na een korte tijd gaat het pad aan de andere kant van de weg weer verder. Volg het pad tot er een splitsing is en je het bord ziet om verder te gaan op Sycamore Trail of Dark Canyon Trail. Dit is ongeveer 1,3 mijl langs het pad. Neem het pad naar rechts, dat begint met een kleine kreek over te steken en dan begint de klim naar boven. U zult verder gaan op de switchback gedeelte van de trail voor 0.6 mijl voordat het maken van het aan de top van de canyon. Vlak voordat je de top bereikt, op een heldere dag, kun je Downtown Los Angeles zien. (U kunt ook een aantal geweldige uitzichten van Downtown LA op de top van het parcours te krijgen het nemen van een onmiddellijke rechtsaf in de richting van de grote watertoren).

Zodra je het te maken aan de top kunt u verkennen van de top van Turnbull Canyon en bekijk andere routes in het park. De lente is misschien wel de beste tijd van het jaar om deze route te lopen vanwege de hoeveelheid gele wilde bloemen die in bloei staan.