ecoSAFEReviews: Cercetări, recenzii și produse pentru toată lumea: Acasă: Scentsy Bars & Gold Canyon Candles (De ce nu le putem revizui)

Am primit mult interes din partea cititorilor cu privire la siguranța nu numai a lumânărilor în general, ci mai ales a lumânărilor fără fitil, cum ar fi Scentsy, care utilizează o tartă de ceară care este plasată într-o unitate de încălzire pentru a dispersa parfumul în aer. Din cauza lipsei de dezvăluire a ingredientelor, nu suntem în măsură să determinăm siguranța acestui produs și nu vom testa/revizui batoanele/tartele Scentsy. Pentru cei care au deja încălzitoare Scentsy, plănuim să experimentăm utilizarea încălzitorului cu ceară vegetală alternativă și amestecuri de uleiuri esențiale pentru a vedea dacă va funcționa cu produse mai naturale. Chiar dacă nu putem comenta personal despre batoanele/tartele Scentsy din experiență, există câteva lucruri importante de luat în considerare atunci când alegeți să cumpărați sau să folosiți un produs, acest articol vă poate ajuta în acest proces, astfel încât să puteți decide singuri dacă un produs este sigur sau nu.
Când am auzit prima dată despre încălzitoarele de tarte, a sunat ca un odorizant de aer cu priză ca oricare altul, dar cu ceară murdară adăugată în ecuație. Numeroase studii realizate de multe organizații și consilii de siguranță de renume au studiat și au stabilit că majoritatea odorizantelor de aer conțin sau creează substanțe chimice toxice. Totul pare a fi un joc politic al profitului, poți găsi experți din toate părțile care să depună mărturie pentru orice, așa că este FOARTE important să te uiți la CINE FINANȚEAZĂ studiile… ar trebui să fie o organizație independentă, non-profit, care nu beneficiază financiar de pe urma rezultatelor în niciun caz. Confuzia este adesea o tactică folosită în marketingul produselor, la fel cum este folosită în politică; pentru a evita să fiți păcăliți, uitați-vă întotdeauna în spatele scenei pentru a determina reputația unui studiu.

Partea ironică este că majoritatea oamenilor se vor gândi de două ori înainte de a înghiți ceva ce cred că este periculos, dar oamenii se ung cu substanțe chimice toxice pe toată pielea și inhalează vaporii acestora fără să se gândească de două ori.

Să luăm în considerare metodele de posibilă expunere la toxine…deoarece mulți oameni sunt prost informați cu privire la modul în care poți fi otrăvit. Inhalarea: Când inhalați o substanță chimică, aceasta trece direct din plămâni în fluxul sanguin; aceasta este cea mai gravă expunere pe care o puteți primi, deoarece nu există niciun fel de filtrare – veți primi o doză completă. Absorbția cutanată: Următoarea modalitate cea mai periculoasă de a fi expus la substanțe chimice este prin aplicarea pe piele. Pielea este un organ și, deși creează o oarecare barieră, este ușor de penetrat, iar substanțele chimice vor ajunge direct în fluxul sanguin din ceea ce este absorbit prin piele. Ingestia: În cele din urmă, ingestia este o altă modalitate prin care substanțele chimice îți invadează corpul – dar în cazul înghițirii unei substanțe chimice, corpul tău are mai multe sisteme de apărare pregătite pentru a face față, astfel de funcții sunt asigurate de ficat și rinichi.

Acum să revenim la Scentsy și la motivul pentru care nu putem testa batoanele/tartele lor:
INGREDIENTE: (citat direct de pe site-ul Scentsy)
„O combinație secretă de ingrediente este folosită pentru a crea un bazin de ceară topită, care se transformă într-o bară de lumânare fără fitil. Scentsy folosește o ceară pe bază de petrol de calitate alimentară.”
Cu alte cuvinte, nu vă vor spune ce conține – lista de ingrediente este secretă. Ceea ce se topește este dacă ai sau nu încredere într-o companie cu viața ta și a tuturor celor care locuiesc în gospodăria ta. Atunci când cumperi un produs, votezi cu dolarii tăi pentru a lăsa compania respectivă să știe că nu ai nevoie să știi ce pun în produsele lor, orice ar fi acolo este în regulă pentru tine, preferi să rămâi în întuneric. Consumatorii care cumpără produse fără o dezvăluire completă se încadrează, de obicei, în categoria „ignoranța este o binecuvântare”, deoarece preferă să nu fie nevoiți să se gândească la ingrediente sau la posibilele consecințe.
Conține Scentsy ftalați (anumite substanțe chimice cunoscute pentru a provoca probleme endocrine)? Nu. Deși, acest lucru exclude doar o singură categorie de toxine, deoarece ingredientul „parfum” poate ascunde multe, multe ingrediente sub acest singur termen, fără a fi dezvăluite, dintre care unele pot fi toxice sau nesigure. Din moment ce Scentsy (și multe alte companii) refuză să dezvăluie în mod deschis ingredientele lor reale, este IMPOSIBIL pentru orice consumator să ia o decizie informată cu privire la siguranța utilizării lor.
Atenție: Unele companii producătoare de lumânări evită întrebarea legată de ftalați. Unele companii, cum ar fi Gold Canyon Candles, sunt șirete cu formularea, spunând că „nu folosesc ftalați despre care se știe că provoacă probleme” – observați formularea pentru a evita să răspundă la întrebare – nu vor spune că nu folosesc NICIUN ftalat. Acesta este un semnal de alarmă.
Pe lângă „combinația secretă de ingrediente” folosită pentru a parfuma sintetic (a se citi: substanțe chimice create în laborator pentru a obține un parfum artificial), ei recunosc că folosesc ceară de petrol. Petrolul este, de asemenea, ceea ce se folosește pentru a face benzină. Nu este un produs ecologic în ceea ce privește ajungerea la resursă (gândiți-vă la mizeria de foraj BP din Golf), fabricarea (poluează tone de apă și creează mizerii uriașe pentru a-l rafina în petrol din țiței), sau eliminarea. Deși ei susțin pe site-ul lor că nu au reușit să găsească o ceară pe bază de legume care să le rețină aromele, multe alte companii au dovedit că se poate face și se poate face bine! Există o mulțime de companii producătoare de lumânări din ceară de soia și de palmier ale căror ceruri rețin perfect uleiurile esențiale pentru perioade lungi de timp. Poate că problema nu este ceara vegetală, poate că problema este cocktailul de substanțe chimice folosite pentru parfumare? Doar un gând.
Alegeri de siguranță: (citat direct de pe site-ul companiei Scentsy)
„Încălzitoarele Scentsy nu fac decât să încălzească parfumul din ceară – ceara rămâne în încălzitor, astfel că nu există pericolul ca substanțele chimice să fie eliberate în casă.”
Nu există pericolul ca substanțele chimice să fie eliberate? Serios? Uleiurile parfumate sunt făcute din substanțe chimice create într-un laborator. Uleiul parfumat este eliberat complet până când ceara este neparfumată. Evident, nu trebuie să fii un om de știință pentru a-ți da seama că inhalezi chimicale din parfum și că se eliberează chimicale în casa și corpul tău.
Ai deja un încălzitor Scentsy? În prezent, testăm alternative mai sănătoase pentru a fi folosite în încălzitoare! Rămâneți la curent….

.

Lasă un răspuns